Web del nostre centre

Web del nostre centre
Fes click per visitar la nostra web!

dilluns, 16 d’abril del 2018

Llegim còmics!

Llegim còmics!

S'apropa el 23 d'abril, i per a tots aquells que vulgueu regalar llibres als vostres amics, enamorats o coneguts, l'alumnat de 2n de PMAR vos en recomanen alguns. Esperem que vos agraden!






Títol: Hi havia una vegada la volàtil
Autor/a:Agustina Guerrero
De que tracta: tracta sobre una xiqueta que es vol oblidar del seu ex i se'n va a un hotel,després se'n va a una platja i coneix a un xic.
Per què el recomanes: el recomane perquè es molt divertit com conta la seua vida de quan era més jove. Per exemple: que volia pensar, esplaiar-se per a veure que feia. Es plantejava si se n'anava a viure a una altra casa o tornava amb els pares. Les vinyetes que més m'agraden són: quan es tira a l'aigua, en la que va a la tenda i es beu una cervesa o quan esta mirant la platja i apareix un home per darrere.





Nayara Julián ens recomana el còmic de la volàtil.



TÍTULO: El Ángel de la retirada
AUTOR: Paco Roca



DE QUE TRATA: El cómic trata sobre una chica que quiere aprender mas cosas. Se pregunta por que sus antepasados se fueron de España a un pueblo de Francia. Su intención por aprender algo más era tan fuerte que incluso soñaba con un chico que se llamaba Ángel y le contaba cosas sobre la Guerra civil española.




POR QUÉ LO RECOMIENDAS: Lo recomiendo porque es fácil de leer, te enseña alguna cosa sobre el final de la Guerra civil española y como se sentía la gente en ese momento.Y una de las cosas que nos enseña este cómic es que es importante aprender cosas sobre el pasado.




Toni Dolz i Cristian Collazos ens porten còmics d'Història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada